2019 m. rugsėjo 29 d., sekmadienis

Gražiausio Europoje stalaktitų - stalagmitų urvo "Postojnska Jama" lankymas (Slovėnija)

Rugsėjo 16 dienos rytas. Prasideda dar viena ilgai laukta, svajota/išsvajota, 7 dienų kelionė į Kroatiją. Keliauju aš su šia kelionių agentūra jau šeštą kartą. Kelionė autobusu, kažkam tai atrodo kankynė, o man patinka :P. Rinkausi iš kelių variantų, iš kelių agentūrų, bet šis variantas labiausiai artimas mano svajonei, ir vėl gi mano lūkesčius pildys ta pati agentūra :D.
Na ką, lekiam per Lenkiją, Čekiją.. Pirma nakvynė Čekijoje. Tai neva turistinės klasės viešbutukas, gan švarus, tvarkingas. Na patalynės "švelnumas" ne man, bet dėl vienos naktelės... Na dviejų naktelių, dar čia nakvosime ir grįždami, tiek jau tos.. Pusryčiai skurdoki, bet tikrai alkani nelikome.. :D

Pirmoji stotelė Postoinos urvas. Tai gamtos stebuklas, susiformavęs per milijonus metų.  :D. Ekskursija urvuose užtrunka apie 1,5 val. Kelionė prasideda traukinuku požeminėmis galerijomis, koridoriais ir salėmis. Keliaujant traukinuku labai reik saugoti galvas, kad koks uolienos gabalas netrinkteltų į kaktą. Na sako ir Sabonis važiavo tuo traukinuku, tai ką jau čia man, kad ir gan aukšta esu :D, bet tikrai neįsivaizduoju, kaip Sabonis galėjo susirangyti į tą vagoniuką..  Po to kelionė tęsiasi, po tą įdomų pasaulėlį, pėstute. Ir grįžtam taip pat traukinuku. Nors urvuose apie 8-10 laipsnių temperatūra, bet su plonu džemperiuku tikrai nesušalau. Gal šiek tiek šalčiau važiuojant traukinuku.

Netoli urvų, tarsi išaugęs ant uolų, įspūdingiausias statinys visoje Slovėnijoje – Predjamos pilis. Gaila, bet į vidų įėjimas nenumatytas.  Tačiau ir tiesiog pamatyti iš šalies buvo labai smagu.

Šiuose urvuose, bei pilyje buvo mamukyno mama Laima su šeima. Jos įspūdžiai -> Kelionė per kalnus link Juodosios ir Adrijos jūrų. 12,13, 14 ir 15 diena. Slovėnija, Kroatija

Apsitojome Polynesia (https://www.plavalaguna.com/en/apartments/polynesia) Kroatijoje, Istrijos kurorte. Kadangi nuvykome naktį, tai neapsiėjome ir be nuotykių. Rasti namelius, patamsyje, naujoje vietoje misija sunkoka :D Gerą maratoną prieš įsikuriant apturėjom, pirmyn - atgal su lagaminais ta pačia gatvele.. Bet, šiaip ne taip, vieni kitiems pagelbėdami RADOM!!! :D. Ras tai radom, gidas iš kart įspėjo, kad tik įėjus į namelius patikrinti kanalizacijų nutekėjimo ypatumus.. Patikrinom.. Bet gal ne taip, kaip reikėjo... Nes tik jau besiprausiant po dušu, pasimatė, kad pas mus bėda!!! Skęstam!!! :D Paskambinus gidui, per kelias minutes bėda buvo išspręsta, gavome dviejų aukštų apartamentus su tvarkinga kanalizacija... :D