2018 m. sausio 3 d., trečiadienis

2018 - ųjų belaukiant - Vroclavas (Lenkija)

Pernai naujų metų sutikimui pasirinkome Vieną - > Nauji metai žėrinčioje Vienoje (Austrija). Aplankydami Olomoucą bei Melkos vienuolyną. Kelionė buvo nuostabi.
       Trečią kartą renkamės tą pačią kelionių agentūrą, nes tiek kainos, tiek pačių kelionių organizuotumo santykis tikrai atitinka. Bent jau pirmosios dvi kelonės, tai tikrai, atitiko.
        3 valandą ryto sėdam į autobusą ir kelionė prasideda ;). Kelionė per Lenkiją. Ankstyvas sustojimas pavalgyti. Valgyti eilėje laukia "7 autobusai". Galima numanyti kokia susidaro eilė iš tų 7 autobusų keleivių. Tad valgyti teko savus sumuštinius, savam autobuse. Nes eilė prie kavinės kaip senais laikais prie parduotuvių dėl 1kg dešros. O dar nepamirštam prieš tai atsovėtos tokios pat eilės į tualetus. Tai gal pati žiauriausia tokių kelionių dalis :D.
        Vakare, jau sutemus, atvykome į Vroclavą. Susipažinome su miestu, pastatytu ant 12 Odros upės salų, turinčiu per 100 tiltų. Vroclavas įsikūręs Sudetų papėdėje, vienas seniausių ir gražiausių Lenkijos miestų, kurio įdomią ir audringą istoriją formavo vokiečiai, austrai ir čekai.
    Ypatingo dėmesio verta Vroclavo turgaus aikštė – viena didžiausių Europoje. Vaikštant žavingomis, grįstomis senamiesčio gatvelėmis pamatėme viduramžišką miesto išplanavimą, nuostabią miesto rotušę, esančią pačiame Vroclavo senamiesčio centre, Vroclavo universitetą, Tumsko ir Smėlio salas, seniausią miesto katedrą.
       Kiek pavyko pagauti, tai Vroclavas mano akimis :) Taip greitai reikėjo viską pamatyti, kad fotografavimas buvo tik prabėgom.

Labai gražiai papuoštas tiltas...

Gražus prekybinis skverelis.

Turgaus aikštėje

Šventinė scena.

Šv. Elžbietos bažnyčios bokštas.

Visame mieste yra pasislėpusių virš 300 įvairių nykštukų ar tai gnomų.

Prabėgom prabėgus miestelį, kažkodėl daugumos buvo nubalsuota važiuoti į viešbutį, nors buvo siūlomas laisvas laikas. Keistuoliai. O tiek dar visko buvo galima čia pamatyti.
     Nakvynė Zgoželece, viešbutyje Lenkijoje. Puikus viešbutis, skanūs pusryčiai ir lekiam į Drezdeną.