2021 m. balandžio 25 d., sekmadienis

Pavasarinis pėsčiųjų žygis ~18km. Pūčkorių atodanga, Belmontas

Tas geras dalykas atostogos.

Kelios kolegės klausė, ką gi veiksiu tokiu laiku, kam tos atostogos ankstyvą pavasarį. O veikti iš ties yra ką, guli visa krūva neperskaitytų knygų, reik padaryti kelias foto knygas, o ir namuose darbų darbelių prisirinkę... Bet... Spėkit ar ką nors iš išvardytų veiklų dariau? Dėka atlaisvinto karantino, dar namuose normaliai nepabuvau :D. Pirma kur lėkiau, tai į pėsčiųjų žygį -> Pėsčiųjų žygis. Bedugnės miško ilgoji istorija (23 km). Jūs neįsivaizduojat, kaip buvau to pasiilgusi!

Kitas žingsnelis, aplankyti dukrą, kuri gyvena Vilniuje... Pagaliau galiu nuvykti pas ją! Tad, balandžio 19 dieną, sėdu į mašiniuką ir lekiu pas ją.  Na, ta proga nesėdėsi juk namuose 😉. Tad susikūrėm sau pėsčiųjų žygį. Kadangi ji gyvena Naujojoj Vilnioj, tai mūsų žygis prasideda nuo jos namų. Pirmiausia priėjome Rokantiškių piliavietę, kadangi ten esam buvusios jau  ne vieną ir ne du kartus, tai nekopėme į pačią viršūnę, o patraukėme miško takeliu tolyn.

Maršrutą ėmėmės maždaug tokį, kurį jau esu ėjusi -> Pėsčiųjų žygis. Pavilnio regioninio parko takais ir miškais (~17 km). Būtent nuo Rokantiškių piliavietės aikštelės ir prasidėjo anas žygis. Na pripažinsiu, kad su gidais iš ties viskas paprasčiau ir lengviau. Tad šį kartą, kaip ir dažniausiai, besigrožėdamos bundančia gamta, nukėblinom ne visai ten kur reikia. Bet 2 km į šoną nėra labai jau daug :D.

Pamačiusios nuorodą „Pažintinis takas“, ten ir pasukome. Tai Pūčkorių pažintinis takas. Jau nutupsėjome 7 km. Pavasaris, visi skardžiai atviri, nuo medžių lapų, matosi visi upės vingiai.. Labai gražu.

Priėjome Pūčkorių piliakalnį. Laiptų laiptelių visa galybė.

Nusileidusios nuo piliakalnio, pasukome link Belmonto. Mane visada žavėjo jo grožis. Pasėdėjom, pailsėjom, pasigrožėjom kriokliukais ir einam toliau. Jau 10 km nutupsėta.

Toliau Pūčkorių atodanga.

Apžiūrėjusios atodangą iš apačios, kopiame į kalną. Vis sunkiau ir sunkiau... O ir oras ganėtinai karštas. 12 km jau mūsų.

Pailsėjusios, keliaujam miško takeliu link namų... Radome ir keliuką, kuriuo turėjome ateiti iki Pūčkorių pažintinio tako :D.