2021 m. gegužės 12 d., trečiadienis

Lekiam Kuršių Nerijos keliais. Žirgų ragas bei Parnidžio kopa

Užsukome pažiūrėti prie Pervalkos švyturio (arba Arklių švyturys, Žirgų rago švyturys). Šis švyturys yra Kuršių mariose, įrengtas ant nedidelės dirbtinės salos, prie Pervalkos, ties Arklių ragu. Švyturio aukštis 14 m. Eidamos link švyturio užlipome ir į vieną iš šešių ten esančių, paukščių stebėjimo bokštelį. (Važiuodami dviračių taku ar žygiuodami pamario takais atkarpoje nuo Nidos iki Pervalkos rasite šešis paukščių stebėjimo bokštelius, išsidėsčiusius vaizdinguose nerijos raguose (Bulvikio, Ožkų, Pervalkos, Žirgų) ir įlankose (Bulvikio, Karvaičių). Visuose bokšteliuose įrengti pažintiniai stendai, kurių pagalba galima atpažinti Kuršių mariose perinčius, migruojančius ir žiemojančius sparnuočius. Kiekviename bokštelyje aprašytos skirtingos paukščių rūšys.). Sėdint ant suolelio link švyturio, paukščiukai koncertą ištaisė neblogą ;) . Arčiau švyturio jau nėjome. (Gaila mano blog‘as kažkodėl neužkrauna video, negaliu perteikti garsų).

Toliau lekiam į Parnidžio kopą. Kadangi dabar, važiuojant link Parnidžio kopos, vyksta kelio darbai, tai mus navigacija nuvedė labai baisiu keliuku. Bet niekis, savo kelionių suvestinėje, dar ne tokių kelių esam įveikusios :D. Apsidairėme nuo apžvalgos aikštelės, mediniu taku paėjėjom toliau, radusios "laiptus" su turėklu į pačias kopas, užlipome ir ten. Draudžiamų ženklų nebuvo, o ir žmonės laisvai ten vaikštinėjo, tai ir mes plačiau pasižvalgėme. Pasakiški vaizdai.

Na asmeniškai man, tai neatpažįstamai pasikeitusi ši vieta. Visai ne tokį vaizdą pamenu iš apsilankymo 2004 metais.

Tai tiek Kuršių Nerijos gražių vietų radome mes ;) Lekiam į Klaipėdą, kur apsistojome viešbutuke,  netoli jūros. Tad dar, ta proga, pasivaikščiojom pajūriu ir ėjom ilsėtis, nes mes čia atvykusios dar vienu tikslu. ;)  Kitą dieną, mūsų laukė pėsčiųjų žygis su Trenkturu! ->  SOLO – Coastline trek: Kuršių nerijos asas ( 33 km) Žygio data: 2021-05-09, 08:00 Kaip mums sekėsi? Laukite įrašo ;)