2021 m. rugpjūčio 31 d., antradienis

Lekiam Kuršių Nerijos keliais. Vecekrugo kopa

Vasaros uždarymo proga, lekiam Kuršių Nerijos keliais. Tarp Preilos ir Nidos, Karvaičių draustinyje yra aukščiausia Kuršių nerijos aukštikalnė. Tai Vecekrugo arba kitaip Senosios smuklės kopa, kurios aukštis siekia daugiau nei 67 metrus, tad nuo jos atsiveria išties įspūdingas kraštovaizdis. Tiesa, rasti tą kopą sunkoka. Kai pavasarį buvau Kuršių Nerijoj, tai ją tiesiog pravažiavome, nes nuoroda labai mažulytė. Šį kartą jau atkakliau ieškojome, būtent šios kopos. Navigacija rodė velniai žino ką, tad žemėlapyje pamatę, kad kažkur kairėje (važiuojant nuo jūrų muziejaus pusės) mūsų tikslas, tiesiog sustojome mini sustojimo aikštelėje ir ėjome ieškoti. Daug eiti nereikėjo ir pamatėm mažą nuorodėlę, pagal kurios rodyklę ir pasukome. Iki Vecekrugo kopos apie 2 km. Visai nedaug. Bet, perėjus miško taku, reikėjo kopti nemaža įkalne. Tai tie 2 km šiek tiek reikalauja jėgų. Bet pamatyti vaizdai verti to kopimo 😉. Pertekti foto nelabai įmanoma, realiai DAUG geriau ir įspūdingiau viskas atrodo.

Taip pat, šį kartą aplankėme ir Jūrų muziejų bei Delfinariumą. Jūrų muziejuje buvau pavasarį -> Lekiam Kuršių Nerijos keliais. Lietuvos jūrų muziejus ir Raganų kalnas.

Šį kartą labai pasisekė, nes didžiajame akvariume naras kaip tik šėrė žuvis. O tai virto į labai gražų šou vaikams, na ir ne tik vaikams :D. Nes naras glostė, kalbino žuvis, ranką kišo didelėms žuvims į nasrus... Mojavo vaikams... Smagus reginys.

O Delfinų šou, kaip ir nostalgija man (esu buvusi labai sena), o vaikams (tiek mažajai, tiek vyresniems), kadangi buvo pirmą kartą, tai labai patiko.

Taip pat dar kartą pasilankiau Negyvosiose kopose. Šį kartą vėjo nešamas smėlis tiesiog smaigstė odą. Bet vaizdas labai gražus. -> Lekiam Kuršių Nerijos keliais. Negyvosios kopos (Mirusios kopos).