2020 m. rugpjūčio 27 d., ketvirtadienis

Uugu uolos. Muhu sala (Estija)

Iš Pernu lekiame iki kelto. Labai pasisekė, nes patekome tiesiai į kasą, ir priešpaskutiniai teisiai į keltą. Tad laukti visai nereikėjo.

Keltas kelia iš uosto Virtsu iki Muhu salos, ten lėkėm apžiūrėti Uugu uolos. 300 m. ilgio Uugu uola yra pati gražiausia ir patraukliausia iš viso Muhu salos uolyno. Bandėm užsukti ir į kitas salos pakrantes, bet nieko įspūdingesnio neradome. Po šias uolas galima pavaikščioti, turint noro, net ir palandžioti rastumėte kur. Nuo šių uolų galima nusileisti žemyn ir vėl užkilti į viršų. Iš viršaus atsiveria pasakiškai gražūs vaizdai.

Taip pat aplankėme Koguva etnografinį kaimą. Namai ir įvairiausi ūkiniai pastatai bei autentiška aplinka iš ties žavėjo, kai kur matėsi palikti to meto rakandai ir kiemo interjero detalės. Labai patiko akmeninės, apsamanojusios tvoros. Ten yra  įsikūręs muziejus, kur eksponuojami to krašto apranga ir jos detalės. Tačiau jo nebespėjome aplankyti. Bet, buvo labai įdomu pasivaikščioti ir po pačios gyvenvietės siauras gatveles. Taip gera buvo pasivaikščioti, kad net neturiu nei vienos foto :D

Lekiam į Saremą. Iki ten reikia važiuoti keliu, kurį iš visų pusių supa jūra.Visai smagu :)

Apsistojome Upa kaimelyje, netoli Kuresarės, poilsio ūkyje "Jurna". Labai fainas mini nameliukas su dušo kabina bei tualetu, gražus kaimiškas kiemas, skanūs pusryčiai, mandagūs savininkai.  Trūkumas tik vienas, nėra spintos. Rezervavome likus dviems dienoms iki kelionės, tad jau ėmėm tai kas buvo likę. Na ir visai nenusivylėm. (2 paroms už 2 asmenis 110 eur.) Dar tą patį vakarą nulėkėm pasivaikščioti, bei pavakarieniauti į Kuresarę. Labai gražus, jaukus senamiestis. Didelis kavinių pasirinkimas.

Pavakarieniavę bei pasivaikščioję lekiam poilsiui po ilgos kelionės. Ryt laukia dar viena aktyvi diena.